Я поки що живий, не дочекаються! – Аркадій Бабченко

Я б хотів вибачитися за те, що всім вам довелося пережити і за те, через що вам всім довелося пройти. Я друзів і колег ховав багато раз і знаю це нудотне і блювотне відчуття. Ви вже вибачте, що змусили всіх вас це пережити, але по-іншому було не можна… .
Росія – це Абсолютне Зло, яке треба негайно знищити.
*
 
Окремо хотів би принести вибачення моїй дружині за те пекло, яке вона пройшла за ці два дні. Олечка, пробач, будь ласка. Але тут теж було без варіантів. Потім я б дуже сильно хотів би подякувати Службу безпеки України за те, що врятували мені життя. Я не знаю, про що можна зараз говорити чи ні, але наскільки я знаю, ця операція готувалася два місяці. Мене посвятили в курс справи місяць тому. За цей місяць я бачив, як хлопці працювали, як вони рили носом, як буйволи. Весь цей місяць ми були на зв'язку, опрацьовували дії. Результатом всього стала вчорашня спецоперація, за наслідками якої сьогодні взята людина.
Він знаходиться під вартою. Злочин завершений і доведений. Всі докази наявні  і що найголовніше, що моє життя зберегли, за це я ще раз дякую. Але найголовніше запобігли інші важливіші теракти. Люди готувалися і готувалися серйозно. Тиждень тому в Росії говорили, що ось в Києві ІДІЛ готує теракти перед Лігою чемпіонів. Наскільки я розумію, це мав бути я.
Місяць тому мені сказали, що на мене є замовлення, передані гроші. Ніби, 40 тис. доларів. Непогано коштую, слухайте. Мені показали мої паспортні дані, мою світлину, яка є тільки в моєму паспорті й у паспортному столі в Росії. Стало зрозуміло, що інформація йде з Росії і з державних служб.
Цю операцію ми готували місяць. З того боку тиснули і тиснули дуже сильно. На виконань замовлення дали три тижні і потім почали підганяти. Доводилося ухилятися, придумувати якісь відмазки. Вбивство повинне було відбутися не вчора, просто так збіглося.
Коротше кажучи, вчора все це закінчилося, половина справи зроблена, я свою роботу виконав. Я поки що живий, не дочекаються!
Російською тут:
Росія це Абсолютне Зло, яке треба негайно знищити.
 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Гіперзвуковий всепогодний ударний ракетоносець

Порядок відновлено. З Трампом все зрозуміло. Байден затверджений (Частина 2). Відео штурму Капітолію: «Смелєє, смєлєє… бистрєє, бистрєє…»

Між рядків