Колишній голова ЦРУ: Трамп підіграє Путіну

Американські ЗМІ широко обговорюють майбутню зустріч Путіні з Трампом у Гельсінкі, яка повинна відбутися 15 липня. За даними журналістів, на зустрічі буде обговорюватися Україна та Сирія. При цьому Трамп відмовляється відповідати на питання про те, чи буде піднята тема кібернетичних атак Росії проти ЗДА та втручання в президентські вибори… .
Росія – Абсолютне Зло, яке треба негайно знищити.
*

Джон Бреннан, колишній директор ЦРУ прокоментував в інтерв'ю MSNBC виниклу ситуацію. Він відзначив:
- Розвідспільнота, структури національної безпеки в уряді та наші союзники одностайні в тому, що Росія дійсно втручалася у вибори 2016 року. Я думаю, Трамп дивиться на це крізь пальці, тому що це заважає його цілям, перешкоджає продовженню його стосунків з хорошим другом Путіним.
Мене також дуже турбує те, що зроблено недостатньо, щоб захистити наші наступні вибори цього року і 2020-го. Необхідно зробити більше. Не тільки дати зрозуміти Росії, що ми не потерпимо подібної поведінки, але також поліпшити захист, щоб Росія або інші гравці, не мали можливості маніпулювати виборчим процесом.
MSNBC: Але в чому причина цієї поведінки. Як ви сказали, він вважає, що це заважає йому добитися своїх цілей. Йдеться про легітимність або про щось ще?
- Я думаю, існує набір чинників. Як ви відмітили, він побоюється, що якщо він підтримає ці звинувачення, то у людей виникне питання, чи є Дональд Трамп законно вибраним президентом ЗДА.
Очевидно, що він дуже боїться розслідування Мюллера й інші процеси, які намагаються докопатися до суті стосунків між Росією і тими, хто міг підтримувати Трампа під час передвиборної кампанії.
Але я думаю, коли він говорить про розміри натовпу (на інавгурації), перемогу на виборах, він прикрашає дійсність і попросту вводить в оману американський народ щодо ситуації і фактів.
MSNBC: Мені б хотілося докладніше обговорити вашу думку про президента Трампа, але перед цим я хочу звернути увагу на раніше озвучену ідею. Про те, що союзники ЗДА мають серйозний неспокій (щодо поведінка Трампа). 
- Він (Трамп) піддається Путіну. Я думаю, саме про це турбуються союзники. І союзники, особливо европейські союзники по НАТО, вважають, що Росія представляє загрозу. Це стосується й її втручань, які продовжуються, у вибори, чим вона займається. І впливу, який Росія надає на европейський континент.
Раніше Злучені Держави були захисниками европейських союзників і давали відсіч росіянам. Той факт, що Трамп рівняється на Путіна, викликає тривогу.
На жаль, на мій погляд, Трамп або недостатньо розумний, щоб зрозуміти, що Путін водить його за ніс, або йому просто все одно. І дуже шкода. Тому що настає саміт НАТО, 70-ліття цього альянсу, партнерства, в основі якого свобода, демократія і верховенство права. І складається відчуття, що Трамп не ставиться до цих дуже важливих цінностей, які підтримують альянс, серйозно.
Його потурання авторитарним світовим лідерам, а саме цим він займається відносно Путіна, Кім Чен Ина та інших, бентежить тих, хто щиро вірять, що Злучені Держави повинні продемонструвати своє лідерство.
Росія – Абсолютне Зло, яке треба негайно знищити.
 


Коментарі

  1. Це моє свідчення про добру роботу начальника Елі Марка, які мені допомагають .... Я Енн Ерніс із Північної Кароліни, США. за допомогою цього заклинання заклинань повернувся мій чоловік, який залишив мене поза межами останніх 3 років, і я врешті-решт зустрів цього чоловіка на сайті блогу, коли один із них є клієнтом на допомогу, і я йому все пояснив, і він розповів мені про заклинатель заклинань, про який він знав, і він дав мені свій WhatsApp, щоб написати до заклинання, щоб розповісти йому про мої проблеми. Всього за 2 тижні до мене повернувся мій чоловік. Я просто хочу сказати вам спасибі за цю правдиву та щиру заклинання, сер, все, що ви мені сказали, здійснилося, і дякую вам, пане. Будь ласка, я хочу сказати всім, хто шукає будь-якого рішення своєї проблеми, люб’язно Порадьтеся з цим заклинанням заклинань, він справжній, він потужний і що б не сказати заклинателя заклинань - це буде, тому що все, що сказав мені заклинатель заклинань. пройти. Ви можете люб'язно зв’язатися з ним на: whatsapp +2349015088017

    ВідповістиВидалити
  2. Це моє свідчення про добру роботу начальника Елі Марка, які мені допомагають .... Я Енн Ерніс із Північної Кароліни, США. за допомогою цього заклинання заклинань повернувся мій чоловік, який залишив мене поза межами останніх 3 років, і я врешті-решт зустрів цього чоловіка на сайті блогу, коли один із них є клієнтом на допомогу, і я йому все пояснив, і він розповів мені про заклинатель заклинань, про який він знав, і він дав мені свій WhatsApp, щоб написати до заклинання, щоб розповісти йому про мої проблеми. Всього за 2 тижні до мене повернувся мій чоловік. Я просто хочу сказати вам спасибі за цю правдиву та щиру заклинання, сер, все, що ви мені сказали, здійснилося, і дякую вам, пане. Будь ласка, я хочу сказати всім, хто шукає будь-якого рішення своєї проблеми, люб’язно Порадьтеся з цим заклинанням заклинань, він справжній, він потужний і що б не сказати заклинателя заклинань - це буде, тому що все, що сказав мені заклинатель заклинань. пройти. Ви можете люб'язно зв’язатися з ним на: whatsapp +2349015088017

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Гіперзвуковий всепогодний ударний ракетоносець

Порядок відновлено. З Трампом все зрозуміло. Байден затверджений (Частина 2). Відео штурму Капітолію: «Смелєє, смєлєє… бистрєє, бистрєє…»

Між рядків