Ненсі Пелосі та Стенограма розмови Блазня з Козирним.

Спікер палати представників Ненсі Пелоси заявила, що опублікована Білим домом розшифровка липневої телефонної розмови між Трампом і Зеленським підтверджує необхідність розслідування по імпічменту відносно Трампу…
Росія – Абсолютне Зло, яке треба негайно знищити.
*
«Обнародування розшифровки цього дзвінка Білим домом підтверджує, що президент здійснював дії, які підривають чесність наших виборів, гідність його посади і нашу національну безпеку», – заявила Пелосі.
Тим часом голова комітету з розвідки Палати представників Адам Шифф в середу заявив, що зміст розмови виявився ще більш неприпустимим, ніж очікувалося. За словами Шиффа, слова Трампа звучать як загроза з боку мафії.
Нагадаємо, що Трамп наполегливо вселяв Зеленському необхідність провести розслідування відносно колишнього віце-президента Джо Байдена, який балотується в президенти від демократичної партії.
На думку багатьох коментаторів, загальна оцінка розмови Трампа із Зеленським така:
Трамп настійно запропонував Зеленському «зайнятися» Байденом. Зеленський пообіцяв допомогти з компроматом на Байдена. Телеканал CNN звернув увагу на те, що спочатку Трамп розповів про підтримку України, а потім попросив про послугу
Обидва дуже невтішного думці про європейських партнерів. А стиль спілкування Зеленського з Трампом нагадав його критикам стиль спілкування Зеленського з Коломойським.
***
Напередодні Білий дім був вимушений обнародувати розшифровку телефонної розмови між Зеленським і Трампом, через яку у останнього виникли серйозні внутрішньополітичні проблеми. У конгресі ЗДА ініційований імпічмент господареві Білого дому.
Нижче приводиться текст роздруку, перекладений українською мовою.
Трамп: Поздоровляю з великою перемогою. Ми стежили в ЗДА, ви виконали приголомшливу роботу. Ви прийшли з нізвідки, ніхто не давав вам шансів, але у результаті ви перемогли з легкістю. Це фантастичне досягнення. Поздоровляю.
Зеленський: Ви абсолютно маєте рацію, пан президент. Ми багато зробили і ми працювали ради цього. Я хотів би сказати вам, що я можу вчитися у вас. Ми скористалися багатьма вашими уміннями і знаннями і змогли реалізувати їх на наших виборах. Ми потрапили в унікальну ситуацію і досягли успіху. Я скажу вам наступне – вперше ви подзвонили, щоб привітати, коли я виграв президентські вибори. Удруге ви дзвоните, коли моя партія перемогла на парламентських виборах. Я думаю, мені потрібно частіше перемагати, щоб ви дзвонили мені частіше, і ми зможемо розмовляти по телефону частіше.
Трамп (сміється): Це дуже хороша ідея. Я думаю, ваша країна дуже щаслива.
Зеленський: Так, по правді кажучи, ми стараємося щосили, тому що ми хочемо «осушити болото» в нашій країні. Ми привели багато нових людей. Не старих політиків, не типових політиків, тому що ми хочемо створити новий формат і новий тип уряду. Ви великий вчитель для нас і в цьому.
Трамп: Це дуже мило з вашого боку. Ми багато робимо для України. Ми докладаємо багато зусиль і витрачаємо багато часу. Значно більше, чим роблять европейські країни, вони повинні допомагати вам більше. Дойчланд майже нічого не робить для вас. Все, що вони роблять – тільки говорять, я думаю, ви повинні поставити їм питання про це. Коли я спілкувався з Ангелою Меркель, вона говорила про Україну, але вона нічого не робить.
Багато европейських країн діють так само. Я думаю, ви повинні розуміти це і те, що Злучені Держави були дуже дуже лояльні до України. Я не говорю про те, що мають бути взаємні зобов'язання, тому що всяке буває, але ЗДА були дуже дуже лояльні до України.
Зеленський: Ви абсолютно маєте рацію. Не тільки на 100%, а на все 1000%, і я можу сказати вам наступне. Я розмовляв з Ангелою Меркель і я зустрічався з нею. Я також зустрічався і розмовляв з Макроном, і я говорив їм, що вони роблять недостатньо, не стільки, скільки потрібно робити відносно санкцій. Вони не працюють стільки, скільки могли б працювати для України.
Так і виходить, хоча по логіці Европейський Союз має бути нашим найбільшим партнером, але при цьому технічно Злучені Держави набагато більший партнер, чим Евросоюз, і я дуже вдячний вам за це, тому що ЗДА дійсно багато роблять для України. Більше, ніж Евросоюз. Особливо коли вони говорять про санкції проти Росії. Я також хотів би подякувати вас за вашу приголомшливу підтримку у сфері оборони. Ми готові продовжити співпрацю і далі, зокрема, ми майже готові купити більше джавелінів у ЗДА для оборони.
Трамп: Я хочу, щоб ви зробили нам позику, тому що наша країна багато що пройшла, і Україна знає про це. Я хотів би, щоб ви довідалися, що трапилося з цією всією ситуацією з Україною, вони говорять Crowdstrike... Я вважаю, що у вас є одна з ваших багатющих людей. Говорять, у України є сервер. Є багато речей, які відбуваються, ціла ситуація... Я вважаю, що ви оточуєте себе деякими з тих же людей.
Я хотів би, щоб генеральний прокурор ЗДА зв'язався з вами або вашими людьми, і я хотів би, щоб ви докопалися до суті. Як ви вчора бачили, цей абсурд закінчився дуже слабким виступом з боку людини на ім'я Роберт Мюллер, некомпетентним виступом, але вони говорять, що багато що з цього почалося з України. Незалежно від того, скільки ви можете зробити, важливо, щоб ви зробили це, якщо це можливо.
Зеленський: Так, це дуже важливо для мене, і все, про що ви сказали, для мене як для президента дуже важливо, ми відкриті для будь-якої співпраці в майбутньому. Ми готові відкрити нову сторінку співпраці у відносинах між ЗДА і Україною. Тому я відкликав нашого амбасадора із ЗДА, його замінить дуже компетентний і досвідчений амбасадор, який наполегливо працюватиме, щоб наші країни стали ближчими. Я б хотів і сподіваюся, що він заслужить на вашу довіру і налагодить з вами особисті стосунки, щоб ми змогли більше співробітничати.
Я скажу вам, що один з моїх помічників недавно спілкувався з паном Джуліані і ми дуже сподіваємося, що пан Джуліані приїде до України і тоді ми зможемо зустрітися. І хочу вас ще раз запевнити – серед нас у вас тільки друзі. Я хочу бути впевнений, що мене оточують самі кращі і досвідченіші люди.
Хочу сказати вам, що ми друзі. Ми великі друзі, і у вас, пан президент, є друзі в нашій країні, так що ми можемо продовжити наше стратегічне партнерство. Я планую оточити себе відмінними людьми і, додатково до питання про це розслідування, як президент України я гарантую, що всі розслідування будуть завершені відкрито і прозоро. У цьому я можу вас завірити.
Трамп: Добре. Я чув, що у вас був дуже хороший прокурор, він був звільнений, і це дійсно несправедливо. Багато хто говорить про те, що його прибрали і, що в цьому брали участь дуже погані люди. Пан Джуліані – високошановна людина. Він був мером Нью-Йорка, великим мером, і я хочу, щоб він вам подзвонив. Я попрошу його подзвонити вам разом з генеральним прокурором. Руді дуже добре знається на тому, що відбувається, він дуже талановита людина.
Якщо ви зможете поспілкуватися з ним, це було б відмінно. Колишній амбасадор ЗДА в Україні, жінка, була проблемною і люди, з якими вона мала справу в Україні, були такими ж – я просто хочу, щоб ви це знали. І ще. Багато говорять про сина Байдена, про те, що Байден зупинив розслідування і багато хто хоче знати про це, тому все, що ви можете зробити разом з генеральним прокурором, було б чудово. Байден скрізь говорив, що він припинив розслідування, так що якщо ви зможете поглянути на це. Це звучить жахливо для мене.
Зеленський: Я хочу сказати вам про прокурора. По-перше, я добре обізнаний в ситуації. Після того, як ми отримали абсолютну більшість в парламенті, наступний генеральний прокурор буде на 100% моєю людиною, моїм кандидатом, якого затвердить парламент, і він приступить до роботи у вересні. Він або вона знатиметься на ситуації, особливо щодо компанії, яку ви згадали.
Суть цього розслідування в тому, щоб встановити істину, ми про це поклопочемося. Більш того, я б попросив, якщо у вас є додаткова інформація, якою ви можете поділитися, – це б дуже допомогло розслідуванню. Щоб ми змогли у нас в країні поступити законно стосовно амбасадора України в ЗДА, наскільки я пам'ятаю, її звали Іванович. Чудово, що ви першим сказали мені, що вона була поганим амбасадором, тому що я з вами на 100% згоден. Її ставлення до мене було далеко не кращим, вона захоплювалася попереднім президентом і була на його стороні. Вона б не прийняла мене належним чином як нового президента.
Трамп: Гаразд, їй доведеться через дещо пройти. Я поклопочуся, щоб пан Джуліані і генеральний прокурор Барр вам подзвонили, і ми дістанемося до істини. Впевнений, що ви на цьому знатиметеся. Я чув, що з вашим прокурором дуже погано обійшлися, хоча він був дуже чесним прокурором, так що успіхи вам з цим. Думаю, ваша економіка ставатиме все краще і краще. У вас багато активів. Це велика країна. У мене багато українських друзів, вони неймовірні люди.
Зеленський: Хочу сказати, у мене теж є кілька українських друзів, які живуть у ЗДА. Коли я востаннє був у ЗДА, то зупинився біля Центрального парку в Нью-Йорку в Трамп-Тауер. Я поговорю з ними, і сподіваюся побачити їх знову в майбутньому. Я також хочу подякувати вас за запрошення в ЗДА, особливо до Вашингтона.
З іншого боку, хочу завірити вас, що ми будемо дуже серйозно підходити до цієї справи і працюватимемо над розслідуванням. Що стосується економіки, є великий потенціал для наших двох країн і одна з проблем, важлива для України – енергетична незалежність. Я вважаю, ми можемо досягти успіху в енергетичній співпраці.
Ми вже працюємо над співпрацею. Ми купуємо американську нафту, але я дуже сподіваюся на нашу майбутню зустріч. У нас буде більше часу і більше можливостей обговорити цей потенціал, краще дізнатися один одного. Я хочу подякувати вас за підтримку.
Трамп: Добре. Спасибі велике, я вам вдячливий. Я попрошу Руді і генерального прокурора Барра подзвонити. Спасибі. Коли захочете приїхати в Білий дім, вільно дзвоніть. Назвіть нам дату, і ми з цим попрацюємо. З нетерпінням чекаю зустрічі з вами.
Зеленський: Велике спасибі. Я буду дуже радий приїхати і зустрітися з вами особисто і дізнатися вас краще. Я чекаю нашої зустрічі і хочу запросити вас відвідати Україну і приїхати в прекрасне місто Київ. У нас прекрасна країна, яка вітатиме вас. З іншого боку, я вважаю, що у вересні, коли ми будемо в Польщі, ми зможемо зустрітися. Після цього, можливо, хорошою ідеєю став би ваш візит до України. Ми можемо взяти мій літак і полетіти до України, або можемо узяти ваш літак, який, напевно, набагато краще за мій.
Трамп: Добре, ми вирішимо це. Я сподіваюся побачити вас у Вашингтоні і, можливо, в Польщі, я думаю, ми будемо там в цей час.
Зеленський: Велике спасибі, пан президент.
Трамп: Поздоровляю з фантастичною роботою, яку ви виконали. Весь світ спостерігав. Я не впевнений, що багато хто турбувався, тому поздоровляю.
Зеленський: Спасибі, пан президент, до побачення.
Росія – Абсолютне Зло, яке треба негайно знищити.
Смерть російськім окупантам, їхнім запроданцям та посіпакам. Слава Нації!



Коментарі

  1. Вам потрібна термінова позика, щоб очистити свої борги чи вам потрібен позиковий капітал для покращення бізнесу? Вас відхилили банки та інші фінансові агенції? Вам потрібна консолідація позики чи застава? Не шукайте більше, оскільки ми тут, щоб усі ваші фінансові проблеми були минулими. Зв'яжіться з нами електронною поштою:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Це іпотека Ocean Finance. Ми пропонуємо кредити тим, хто зацікавлений із розумною процентною ставкою 2%. Діапазон коливається від 5 000,00 євро до максимум 100 000 000,00 євро.

    ВідповістиВидалити
  2. Фірма Sky Wealth, що видає позики, ми видаємо позики під процентну ставку 0f 3%.

    Доброго дня, сер / ма.

    Ми є приватною компанією, і пропонуємо позики під низькі процентні ставки, визначаючи розмір позики - від 100 мільйонів позик до 1000 євро позики для розвитку бізнесу: край / конкурентоспроможність бізнесу.

    (Номер WhatsApp: +79652625435)

    Ми пропонуємо різні позики
    * Особисті позики (під заставу та під заставу)
    * Бізнес-позики (під заставу та під заставу)
    * Консолідаційний кредит

    Без попередньої плати

    Дякуємо, що знайшли час прочитати це оголошення. Для отримання додаткової інформації та запитів надішліть нам електронного листа сьогодні

    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com

    Місіс Мері Мейсон.

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт усім. Я побачив коментарі людей, які вже отримали свою позику за рахунок чистого серця, і тоді я вирішив подати заявку відповідно до їх рекомендацій, і буквально кілька годин тому я підтвердив на своєму особистому банківському рахунку загальну суму 100 000 євро, яку я просив. Це дійсно чудова новина, і я раджу всім, хто потребує реальної позики, подати заявку через електронну пошту (elenanino0007@gmail.com). Я щасливий, що отримав позику, про яку я просив.

    ВідповістиВидалити
  4. Здрастуйте,

    Вам потрібна термінова позика для вирішення ваших фінансових потреб? Ми пропонуємо позики від 2 000,00 до 100 000 000,00, ми надійні, потужні, швидкі та динамічні, не перевіряємо кредитоспроможність та пропонуємо 100% гарантію іноземних позик протягом періоду цього переказу.

    Ми також видали позику на всю валюту з відсотковою ставкою 3% за всі позики .... Якщо ви зацікавлені, зв’яжіться з нами через електронну адресу компанії

    Цей електронний лист: Будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо зацікавлені, через: zekoceanfinance1@gmail.com
    zekoceanfinance@gmail.com



    З повагою,

    Пан Ланлазар Маркус

    zekoceanfinance@gmail.com
    zekoceanfinance1@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  5. Фірма Sky Wealth позику, ми видаємо позики під процентну ставку 0f 3%.

    Доброго дня, сер / ма.

    Ми є приватною компанією і пропонуємо позики під низькі процентні ставки, визначаючи розмір позики - від 100 мільйонів позик на 1000 євро для розвитку бізнесу: перевага / конкурентоспроможність бізнесу.

    (Номер WhatsApp: +79652625435)

    Ми пропонуємо різні позики

    * Особисті позики (під заставу та під заставу)
    * Бізнес-позики (під заставу та під заставу)
    * Консолідаційний кредит

    Без попередньої плати

    Дякуємо, що знайшли час прочитати це оголошення. Для отримання додаткової інформації та запитів надішліть нам електронного листа сьогодні

    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com

    Місіс Мері Мейсон.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Гіперзвуковий всепогодний ударний ракетоносець

Порядок відновлено. З Трампом все зрозуміло. Байден затверджений (Частина 2). Відео штурму Капітолію: «Смелєє, смєлєє… бистрєє, бистрєє…»

Між рядків